Sunday, March 21, 2010

21 Mac 2010

Huhuhu... Malam ni.. Aku dh dapat ape yg aku nk wat dari tahun lepas aku kenal die... Dlu... Aku harap die yg dapat wish besday aku yg pertame, tp, cian die... X dpt... Herm... So, Tahun ni... Aku dpt jd org yg pertama... Kot? X tau la... Maybe ade org lg yg lbh awal.... ??? Dunno whats de answer... Huhuhu... Hopefully, akulah org pertama... huhuhu... 21 Mac 2010 1 detik yg bermakne bg aku tahun lepas... Tapi... Tahun ni da x tau nk ckp cam ne "bermakne"nyer 2... huhuhu... Skrg ni aku dh bersame ngan Si Dia... Aku dh pun bertunang ngan die... Aku harus lupekan die... Aku harus jauhkan diri ngan die... Tp susah... huhuhu... Sbb aku prnh mencintai die... Aku pnh sayangi die... Aku pernah merindui die... Huhuhu... Tp x pe la... Demi kebahagiaan yang ALLAH da tetapkan untuk aku, aku follow jer... Huhuhu... Semoga hubungan aku yg baru ni akan berkekalan sehingga ke akhir hayat... InsyaAllah... Huhuhu...

No comments:

Post a Comment